Boca Juniors:quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:48 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Deze foto kwam ik tegen in een ander topic, dit terzijde
Ik ben een verwoedt Coca-Cola verzamelaar. Weet iemand of er nog meer clubs zijn die CC als shirtsponsor hebben?
Alvast bedankt!
DeTolk
McDonald'squote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Jezus, werk je in de supermarkt ofzo?
Niet duur en erg mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht bij Daka Sport, 29,95
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Boca Juniors:
[afbeelding]
Corinthians:
[afbeelding]
Alianza Lima:
[afbeelding]
Nacional:
[afbeelding]
![]()
Kom, ik troost je. Ik heb deze gevonden:quote:
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenquote:
Nee niks, we zijn opgelichtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef superjoden het volgende:
rotskibo, heb jij inmiddels al wat vernomen. Heb zijn telefoonnummer via ebay opgevraagd maar daar zit die gast niet.
hier misschienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenis dit shirt wel erg gaaf!! Waar kan ik die kopen?? Behalve op subsidesports.com dan want daar zijn ze niet beschikbaar.
Die is gaaf, alleen je loopt alleen een beetje voor lul, je lijkt net een clownquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht bij Daka Sport, 29,95
In Argentinië.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenis dit shirt wel erg gaaf!! Waar kan ik die kopen?? Behalve op subsidesports.com dan want daar zijn ze niet beschikbaar.
Froylan Ledezma, de ex-wereldspits van Ajaxquote:
Wat een enorm lelijk shirt zeg.quote:
Mooi shirt, stukken beter dan dit jaar!quote:
Dan ben ik benieuwd wat ie moet gaan kosten...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef DeRCT14 het volgende:
Btw, gisteren bij de Sport-Inn in Almelo, deelde de verkoper mij mee dat het nieuwe Ajax uitshirt vanaf volgende week te koop is![]()
.
not badquote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef DeRCT14 het volgende:
Mijn collectie met een slechte compressie
[[url=http://img127.echo.cx/img127/2347/pict0099small9gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img127.echo.cx/img127/6243/pict0098small7ju.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |